eylulismomm merhaba sevgili anneler :) kızım 7 ay 12 günlük. 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başlamıştık fakat kıyma,tavuk suyu, et suyu gibi şeylere ne zaman ve nasıl başlamalıyım? Nelere dikkat etmeliyim?
ezgi1212 eylulismomm merhabalar 7 aylık olmuş artık et suyu ver ilk önce 3 gün ver sonra bişi olmadıysa alerji vs bir hafta kadar dene baktın sıkıntı olmadı bebekte kuzu kıymaya geç onuda 3 gün dene baktın sorun yok sonra bi et suyu bi kıyma ne ıstıyosan kullan yalnız tavuk suyu tavsiye etmiyorum
blueberryyy__ eylulismomm Biz 5 buçuk aylıkken başladık ek gıdaya. Doktorumuz liste vermişti. 3. Haftada kıyma vardı. Bende erken diye düşündüm ama değilmiş. 6 aylıktan beri yiyor kıyma, tavuk suyu et suyu hemen geçtik biz hiç sıkıntı da yaşamadık. Şuan 8 aylık olmak üzere az önce kıymalı tarhana çorbası içti. Biraz erken tanıştırmak lazım diye düşünüyorum çünkü bir anda damak tatları oluşuyor. Sonradan yedirmek güç oluyor
myybabyy Merhaba. Bizde 6 ay 12 günlüğüz. Normalde kıyma için 7. Aydan itibaren yazıyor ama artık güncel araştırmalara göre bazı şeyler daha erken başlanabiliyormuş. Bu konuda bende çok karışığım. Chat cpt ye soruyorum genelde. Kıyma içinde erken verilebilir diyor. Ben başlamayı düşünüyorum çünkü bebeğim ek gıdaya istekli. Çeşit arıyorum artık.
myybabyy Burda gerçekten bilgi almak amaçlı konulara kimse alaka göstermiyor. Şunu bi üste taşıyalım.