snmyrmg biz aptamil ar kullandık 1.5 ay ama çok pahalı diğer mamalara göre gerçekten çok iyi gelmişti hiç kusmuyordu ama değiştirmek zorundaydık maddi olarak şuan reflü devam ediyor çok şiddetli doktor ilaç verdi doktorumuzda ar mama alma o çözüm odaklı değil geçici çözüm demişti