Gri boya tercih etmeyin bence, hem sıkılırsınız hem kasvetli durur. Google görsellere sand duvar boyası yazdığımda bizim evin duvar rengine benzer renkler çıktı. Hangi boya ile boyatmıştık, hatırlamıyorum malesef. Mobilyalarım ahşap (koyu tonlar), bence güzel duruyor. Duvarların renginden de hiç sıkılmadık, ayrıca ferah.
Mobilya ise zevk meselesi. Temizliğini hallederim diyorsanız krem tonları her zaman sevilir. Birden fazla renk de tercih edebilirsiniz. Benim 3’lü ve 4’lü antrasit, berjerler lacivert, sandalyelerimin iç kumaşı yeşil, dış kumaşı kuşlar bitkiler rengarenk 😅 böyle seviyorum.