forumgurmesi bana 2 yil once bi arkadaşım hediye getrdi.hic bu sekilde telefon kullanmadım imei konusunu soylediler kendi elimde telefonum vardı zaten.gercektrn sewmemde oyle telefon kullanmayı imei kirdrma vs telefon elime gelince yapmak durumunda kaldık 2 kez yaptırdik 2 sindede geri kapandı.ilk ve sondu birdaha mumkun degil boyle bsey asla istemem dedim:))Birde iphonelarda kabul görmuyor diye duymustum ama cokta konunun hakimi degilim..Bn yasal garantli seylerin insaniyim ya😄