MayaliHamur ozlemozkan peygamber efendimizin yazdığı bir mektup var cin mektubu onu çıktı alıp yattığınız odaya asarsanız eşiniz görmez rahatsız olmaz
ozlemozkan MayaliHamur teşekkür ederim, bana sabah dedi zaten sürekli kötü rüya falan görür, benim bu evde gördüklerimi hiç bilmeyen yaşamamış biri görse kafayı yer dedi bana pek anlatmıyor tabi bende etkilenmim diye
leman1 ozlemozkan benim çocuğuma nazaer değer her üçüne de . Bazen gece hiic huyu değilken kalkıp agliyorlardi ki o gün muhakkak bı tane komşum vardı onla görüşmüş oluyorduk .vela hasıl ister inanın ister inanmayın yüksek sesle kelime-i tevhid okuyorum o kadar sakinliyor ki . Her üçünde ### de. Amane kitapta okudum ne tavsiye üzere. Öyle içgüdüsel. Ayetel Kürsi ve baş Felak da okumaya calsiyorum .
ozlemozkan leman1 aslında bende okuyordum bir ara düzenli ama bir süredir okumuyorfum yine başlicam okumaya