Kızlar meme ve mama biberon reddi yaşıyoruz çok zor bir süreç resmen bebeğim aç ve bu yüzden de huzursuz, ek gıdaya geçmek istiyorum öncelikle neler yedirmeliyim bide doyurucu tok tutan mamalar varmı arı mama falan alıp yedirsem çok erken mi olur acaba ? 4 ay 25 günlüğüz