twobabymom_ Günaydın kızlaaarrr uzun zaman sonra yağmur ile kavuştukk Kızımın ilk okul günü bugün cok çok heyecanlıyım öğlen gideceğiz ve ben bayağı duygusal ve tedirginim… Sizler nasılsınız
MiracAlpinveUmutunAnnesi twobabymom_ Oğlum 2.sınıfa gecti 🥺 7 aylık da bebeğim var Zor ve hareketli günler bizi bekliyor Ben hersene böyle duygusal oluyorum 🥺 gözlerimizin önünde cok çabuk büyüyorlar
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan twobabymom_ ya okula gitmeyi çok özledim eskiden bu kadar özleyeceğimi tahmin edemezdim akdjkdkw matematik dersini falan özledim😀 eskiden sabah kalkarken söverdim neden bu saatte gidiyoruz diye
mss_12 twobabymom_ büyük kızım 8.sınıf,ortanca kızım 3 e gidiyor ve en küçük tekne kazıntım 13 aylık ve ben 1.sınıfı bi 5 sene sonra tekrar edeceğim :)güzel anılar biriktirmeye bakın çünkü zaman çok hızlı geçiyor 🥹
twobabymom_ MiracAlpinveUmutunAnnesi ay bizimki daha o kadar olmadı yaa kizim 4 yaşında 4/6 yas kuran kursuna başladı okul dediğim hem din eğitimi hemde kreş tarzı bir ortamı var ama yine de duygusal oluyor Benimde 5 aylık oglusum var birlikte ablayı götürüp getireceğiz inşallah
yyebb1 MiracAlpinveUmutunAnnesi benimde oğlum 3. sınıfa geçti 11 aylıkta bebeğim var bebekle okula git bırak gel almaya git biraz zor oluyor ama rabbim kolaylık versin hepimize inşallah🥰
twobabymom_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ayyy bende lise hayatına tekrar dönmeyi cok isterim söz erken kalktığım için laf etmeyeceğim 🥲🤪 2 çocukla uyku tamamen gitti çünkü 😅😅
Ogulluana twobabymom_ bizim de ilk günümüz kreşe bıraktım sorunsuz girdi içeriye inşallah böyle devam eder
mer_ann twobabymom_ ayy kusum banada Allah kizlarimi hayirlisiyla okula gondermeyi nasip etsin cok garip duygulara kapiliyorum🦋🦋😪
twobabymom_ mer_ann ayyy aşırı duygusal günümdeyim yazdırmaya giderken de böyle ağlamıştım ki okul dediğim bu 4/6 yas kuran kursları var ya kres gibi yapmışlar onlar kiz seneye anasinifi olunca ne olurum bilmiyorum
[silindi] twobabymom_ butun cocuklara basarilar🩷 bende oglumu biraktim geldim ortaokul 5inci sinifa gecti çıkışta gelme arkadaslarimla gelirim dedi ama almayada gidicem buyudugunu kabullenemiyorum🤣
sarmaliklahana twobabymom_ Kzıım haftaya 4 yasına girecek bugün kreşe başlıyor. Ondan cok ben heyecanlıyım 🤭Evde 1.5 yasında da kzıım var onuda dedesine bırakıcam. Bakalım nasıl gececek ilk günümüz 😄 Öğlen gidicez bizde 13.00 de başlıyor
twobabymom_ sarmaliklahana ay bizimki de öğlen başlayacak bizimki de ayın 28 inde tam 4 olacak 5 aylık da evde var sizinki de normal kres mi yoksa su 4/6 yas gruplar mi
Ddddddd01 twobabymom_ bir tanesi 3.sınıfa bir tanesi de 1.sınıfa geçti. Heyecan dorukta bakalım neler bekliyor bizi ☺️🤭
mer_ann twobabymom_ kiz bende kizimi kuran kursuna istiyorumda bizim burada hic boyoe kursa rastlamadim dahaa