Sevgilimmm o zaman aralıklarla ver tek seferde 90 verme 60 cc şuan onu doyurur onu ver sonra emzik falan 1 saat geçsin en azından sonra tekrr ver bi 30 cc daha.
benim kızım sadece mamayla besleniyodu ve sarılık olmuştuk ilk başta sütüm yetersizdi. O zaman doktor bana daha 10 günlükken 3 saatte en az 75 cc yer demişti. Üstüne isterse ver sen doymayınca 2. Tabagı yemiomusun demişti.
Yani diceğim öyle oluk oluk kusmuyosa önce bi aralıklarla azar azar vermeyi dene baktın olmuyo iyice doyana kadar ver bakalım hala mızıldanıcak mı.