roza_99 ilk haftalar böyle acı çekmen çok normal, her emzirme sonrası lansinoh krem kullanabilirsin benim acımı çok hızlı kesmişti açık yara olmuştu onu da hemen kurutmuştu, Philips avent 2 numara başlıklı biberon meme reddi yapmadı benim oğlumda, yenidoğandan itibaren ara ara yorulduğumda sağıp biberonla besliyordum, ama gün içinde bir kere falan sadece, memeyi unutmasın diye. Sabredin birkaç güne bebeğiniz daha kolay emmeye başlayacak sizin de acınız geçecek🌸