kızlar tezgahım siyah ev sahibiyiz değiştirmek iyi bir şey taktırmak çok masraflı mı olur ya da boyamak mantıklı mı
siyah ve kalitesiz çok iz yapıyor kireç izleri beyaz beyaz kalıyor hep kirli gibi duruyor her gün en az 3 kez siliyorum ya da şu deterjanı kullanıyorum izleri siliyor dediğiniz bir ürün var mı?