Bebeğim şu an 2 aylık, Yenidoğanken her istediğinde emziriyordum o uyanmazsa da iki saatte bir yine uyandırıp emziriyordum. Emme süresini de o ne kadar isterse o kadar tutuyordum, bazen kısa emip bırakıyordu bazen 40 dkya kaldığı oluyordu, iki memeyi tek emzirmede veremedim hiç midesi küçük olunca tek memeyi anca bitirebiliyordu