Merhaba canım anneler, bebeğim 2 aylık ve gazlı bi bebek. Annesütü +mama olarak devam ediyoruz. Aptamil conformil mama kullanıyoruz fakat kakamız hem yeşil hemde çok ishal şeklinde sulu. Bu sekilde olan var mı bizde mi böyle etki yaptı. Bikaç mama denedik fakat en iyisi bu geldi.