Merhaba arkadaşlar 2 hafta önce başımıza talihsiz bir olay geldi kuzenim vefat etti ve 7 aylık oğlu vardı şu an ben bakıyorum ve emziriyorum benimde bir kızım var. Biberon emzik tutmuyor ek gıda çok denememiş hiçbir şey yemiyor reddediyor. Emziriyorum ama ikisine yetmediği için mecburen kendi kızıma mama da veriyorum daha çok kuzenimin bebeğini emziriyorum çok zor bir durum biberon ve emzik tutturmam lazım bebeği teyzesi alacak ama napacağımı şaşırmış durumdayım. Aranızda biberon emzik sonradan tutturmaya çalışan oldu mu yapabilirdiniz mi? Bugün bir bebek hemşiresi gelecek ondan da destek alıcaz ama 2 haftadır denemediğimiz şey kalmadı. Bebek için çok üzülüyorum üzülmekten sütüm kesilecek diye korkuyorum