Oğlum 2 ay 7 günlük acaba atak haftası denilen bu mu oluyor esniyor ama uyuyamıyor sallamayı bıraktığım an gözlerini açıyor dün gece uykusuna geçirmek için 2,5 saat salladım hamak beşikte memede uyumuyor kucakta uyumuyor kundak yapıyorum emzik veriyorum hiç bir şekilde derin uykuya geçemiyor gece de emdikten sonra tekrar dalan çocuk dalamadı 2 saat kadar da gece uğraştım bu geçici bir süreç mi nasıl geçirebiliriz bunu uyku kalitesi olmayınca çok hırçınlaşıyor ağlıyor