Kızım 10 gün sonra tam 1 buçuk yaşında olacak bu aralar aşırı vurma başladı gelişimi olarak normal mi yani bu aylarda oluyor mu yoksa biz mi bir yerde yanlış yapıyoruz anlayamadım dün parka gittik parkta kalabalıktı baya birşey yokken duran 3-4 tane çocuğa vurda yapma dedikçe de daha çok yapıyor evde bize de aynı nasıl düzeltebilirim anlatmaya çalışıyorum iyi birşey olmadığını ama tabi o yaştaki çocuk ne kadar anlarsa dinliyor bakıyor bakıyor sonra yine vuruyor