bonbonjelibon Bgün tam 7 ay 15 günlük benim biklikte doğum yapan bütün bebekler oturuyo ama benm oğlum yok çok tembel 😣
Ikrazumra19 bonbonjelibon her bebegin farkli oldugunu anlasak artik gorumcemle ayni dogum yaptim onun kizi once oturdu once konustu once yurudu yani 5 parmagin 5 i de farkli okdugu gibi her bebekte kendine ozel lutfen gelisiminde bir sorun yoksa oturur 9 aya kadar normal bosuna kendinizi uzuyorsunuz dertleniyorsunuz karsilastirma yapmayin
Erenela_ bonbonjelibon bizde 7 ay 10 günlüğüz benim oğlumda ne oturuyor nede sürünüyor zamanı gelince olur neden takılıyorsun bu kadar
irem_1987 bonbonjelibon benm oglumda 7 ay 10 günlük desteksız tam oturamıo daha zamanla olur dert etmeyın
Ccansuu bonbonjelibon bizde 7 ay 15 günlüğüz 🤗kızım da oturuyor ama sürekli elini bişeylere attığı için devriliyor 😀iki hafta önce kontrole götürdüğümde giydirirken oturttum hemşire oturtma fazla böyle dedi 8. 9. Ayda oturmaya başlıcak yorma dedi normal yani ☺️
bonbonjelibon Ikrazumra19 insanlar söyleyince takıldım artık napayım . İki bebek var öyle benden sonra doğum yapan ikisi de oturunca 🙁
Damladogann bonbonjelibon sık oturtmadin mi canım benimki 6 bucuktan beri kendi başına oturuyor . Ama 5. Ayından itibaren destekle oturtmaya baslamistim
elfklhn Cok normal bu her bebegin gelisimi gercekten farklı sürekli destekleyerek otur bebegini benim kizim 8 aylikkrn bile dusuyordu 9 aylikken tek basina tam olarak oturmaya basldii