Merhaba arkadaşlar kızım tam 2 yaşında ve şunu fark ediyorum 1 aydır falan öğlen uykusunu zorla uyutuyorum uyuyor 1.5 saat uyuyup uyanıyor sonrasında gece 11 de falan uyuyor sabah 7 en geç çok yorgunsa 8 de kalkıyor 2 gündür çok yoğunluğumuz vardı öğle uykusunu uyutamamıştım oda zaten keyif yanı uyumadı akşam da 9 da uyudu ve 8 de uyandı şimdi ben nasıl bir yol izleyeceğimi bilemedim öğle uykusunu kessem henüz daha çok küçük e uyutunca da gece 11 de uyuyor oda bi çocuk için çok geç bi saat ne yapsam siz olsanız ne yapardınız acaba