mamylatte
bizimde aynı 5 ay 25 günlük emziğini takıyorum genelde öyle olunca uyuyordu 3 gündür ne gece doğru düzgün uyuyor ne sabahları, 5 te kalkıyo asla uyumuyordu
dün chatgbt ye yazdım ksjjdjdj
gündüz uykularını saati saatine yazdı meger ben gündüz uykularında sabah 5 te kalktığından geç yatıyormuşum ondan dolayı yorgunluk oluyormus dün saati saatine yatırdım gece fena degildi bir önceki gecelere göre hatta kakasını yapmıs ondan ağladığını farketmemişim uyku sersemi kokmadı da emziği taktığımda uyumuştu
ama tabi dişte olabilir ya da yeni öğrendiği bişey varsa ondan dolayı da olabilir büyüme (kas) agrısı da olabilir