Merhaba bebeğim 14 aylık lustral 50 kullanıyorum sadece geceleri emziriyorum doktor süte en az geçen ilaç olduğunu söyledi kar zarar olarak düşünebilirsin yinede doktorun en doğru kararı vericektir. Ben aylarca direndim ilaçsız devam etmeye çalıştım ama yapamadım çok zorlandım bebeğime bakamadığım günler bile oldu anksiyete çok zorluyordu benide hala geçmedi ama biraz daha iyiyim çok şükür