aslymom bende skolyoz olduğu için spinali kaç kez denediler hatırlamıyorum bile… ama hiç acı sızı elektrik hissi olmadı, anestezi tutunca sıcaklıkla beraber uyuşma hissi geldi hemen, sonrasında bol kahve, çikolata tükettim herhamgi bir ağrı çok şükür yaşamadım, 2.sezaryen olacağım inşallah ondada güzel geçer. Bulantı baskı vs bendede oldu ameliyat sırasında, sonrasındada iyileşmem biraz uzun sürdü ama bel baş boyun ağrısı çekmedim çok şükür