teslime0707 Benim 40 çıktı bugun ama son 4 gündür aşırı kanmam var ne iç çamaşır ne ped ne de kıyafet 1 saat içinde mahvoluyor o kadar fazla kanmam doktorum normal 40 kanaması dedi bu durmu yaşayanlar var mı
organikirmik teslime0707 evet benim de öyle oldu doktorum halk arasında 40 adeti denen bir şey var normal dedi, düzenli olarak adet görmeye devam ettim sonrasında da.