Merhaba arkadaşlar bebegim 2 aylıkken göğsüm iltihaplandı mastit oldu ve o güne kadarda hep yaralarım vardı mantara dönmüştü artık ağlaya ağlaya emrediyordum ve sonunda enfeksiyon kapıp mastit oldu kullandığım ilaclardanmidir nedir sanki sutum azaldı yada ben oyle sandim ve mama takviyesine başladım 2 ay mama ve meme olarak ilerledik tabi bu süreçte çok pskolojim bozdular mamamı veriyosun mama zararlı felan fistan 4. Ayın sonunda bide meme reddi yaşayınca mamayi bırakmaya karar verdim süt artiricilar felan içerek mamayi bıraktım bi süre sonra kaşık mamasina başladım ve her ay en az 800 gram alan oğlum ondan sonraki 2 ayda 300 gram almıştı bir ayda aldığı kilonun yarısı ve 4 5 gün kaka yapmadığı zamanla olmuştu öyle aşırı bi huysuzlugunu hatırlamıyorum şuan sürekli kafamın için De bu var acaba doydu mu acaba acmi kaldı kafayı yiyecem desem inanın o kadar ki ciddi durumdayim