brebide93 Kızlar selam bebeğim 25 günlük bir kaç defa gece 4 saat uyudu ben de uyumuşum sonra çok üzüldüm aç kaldı bebeğim diye. Sizin bebişler nasıl böyle uyuması normal mi
aptallarsizii brebide93 😂bizde de 6 saat uyanmamıştı ben uyandım çok korktum bişey mi oldu diye ama çok şükür bişey yoktu bebekken uyumayı seviyordu şimdi ise uykuyu sevmiyor 😂4 yaşında yarın okula gidecek paşam🥺🥺ama 25 günlük çok minnak siz alarm kurup 2 saate bir emzirin
babyandmom_ brebide93 Lohusalığın da vermiş olduğu yorgunlukla 5-6 saat ben uyurdum o da uyurdu. Bir kalkardım vicdan azabıyla ağlayarak emzirirdim. Olabiliyor böyle çok küçük doymak kadar uyumaya da ihtiyacı oluyor ondan uyanmamıştır
papatyahanim0905 17 günlükten bildiriyorum benimki alarm kurmuş gibi 3 saat öncesi kalmıyor ve geceleri cadı saatimi diyeyim uyumak bilmiyor en son 2 saat önce derin uykuya geçmişti oyy bu anneler ne yapsın
brebide93 papatyahanim0905 üzülüyorum ben de aç kaldı diye ama normal sanırım annelik işte böyle oluyor canım 🥲
papatyahanim0905 brebide93 yok üzülmeyin bir kereden ne olacak beslenmesi iyi kilosunda bir şey yoksa normal diyorlar genelde öyle denk geliyorum yazılanlarda ama yinede 2 saatte bir emzirmeye çalışın yada 3 saatte
brebide93 babyandmom_ doktorumuza da sordum uyusun da büyüsün boşuna dememişler tok ve huzurlu olmasa uyumaz dedi sen de içini rahat tut canım🥹