alyosuum 2 yaş sendromu sizde ne zaman başladı. kızım 19 aylık olucak ve huyları değişmeye başladı daha huysuz daha sabırsız istediği olmadığında daha ağlak bir bebeğe dönüştü ne önerirsiniz
hayatisigim alyosuum ne zaman başladı bilmiyorum ama hayattan soğuduk ağlamaya başladığı an sabrımız kalmıyor 😂
mamacitaa_ alyosuum sanırım biz de 17 ayin sonuna doğru başladı. Suan 18 aylik ve tam olarak bu sendrom denen mübareği yasiyoruz😿
Birdunyabircennetannesiii momas Biri gidiyor öteki başlıyor Yani her yaşında yeni güncellemeler geliyor🤷
alyosuum hayatisigim ya aynısını yaşıyorum bebekken de ağlıyordu ama bu farklı gerçekten sabrı zorlayan bi ağlama şekli