mrs_moomm evet bende inanmıyordum arkadaşım kendi çocuğuna öyle yapmış bende neden olmasın dedim. Dışarı çok çıkmayınca altına kaçırdı derdi olmuyor başlarda rahat oluyorsun o konuda. Ondandolqyı bende şans verdim. İyi de ilerledik a illaki yapıyor altona zaten öyle öyle bilinçleniyor sonra kendiliğinden yapmıyor ve tuvalte alışıyor. Ben lazımlık aldım tuvaletin boyu çok yüksek kalıyor biraz daha boyu uzasın tuvalete aparat takıp kendi haline bırakıcam.