Kızlar başına gelen var mı ya da duyan bilmiyorum ama çıkmazdayım. Kızım 36+2 haftalık doğdu doğumdan sonra küvöze girdi ve rutin kontrollerde 2. Evre 2 adet kanamaların olduğu tespit edildi. 20mm büyüklüğündelermiş. Dünyam başıma yıkıldı Allah beterinden saklasın dermansız dert vermesin gerçekten düşünmekten araştırmaktan kafayı yedim. Bana başına gelen ama çocuğunda bir hasar olmadan atlatan var mı yazar mısınız. Dualarınıza da talibim. Hayırlısıyla hasarsız atlatırız inşallah 🤲🏼 Allah kimseyi evladıyla sınamasın.