Biz daha yeni girdik eve:) 3 kere filan emzirdim, üzerinize bi örtü örtün, oturduğunuz yerde emzirin. Hatta emzirme örtüleri var direkt onlardan da alabilirsiniz. Zaten bebişlerimiz küçük oldukları için kıpırdayamıyorlar pek, rahatlıkla emzirebiliyorum ben