4 yaşında kızım Aynı durumdayım uyumuyor yemiyor 2 aylıkta oğlum var, kardeşi doğduktan sonra daha da zorlaştı uyuması gece 2-3 lerde uyuduğu günler bile oluyor ama uyumama sebebini çözdüm gibi babasını gün içinde nerdeyse hiç görmüyor ya da çok kısa görüyor babayı bekliyor ama yemek yememe sürekli herşeyi ağlayarak istemesi bunlara anlam veremiyorum telefon tablet vs izin vermiyorum tv gün boyunca açık ama izlemiyor trt çocuk açıyor oyuncaklarıyla oynuyor genelde kısacası aynı durumdayız ve ben çok yorgunum çok yalnızım 😥