Ben ilkokuldaydım. Öğle arasına çıkacaktık. Ama yağmur çok bastırdı. Ben de eve yürüyerek gidiyorum. Nasıl gidicem diye düşünüyorum. Sonra koşarak okulun bahçe kapısına gidince annemi elinde şemsiyesiyle beni beklerken gördüm. Çok sevindim. İçim sıcacık oldu. Eve geldik. Soba yakmış, sıcacık. Yemek hazırlamış. O anıyı hiç unutamıyorum..
Peki sizin hatıralarınız neler 🌹