bebegim 1 aylık emzırıyorum emerken kakasını yapıor 2 kez yaptıktan sonra bıraz zorlanıor aglıor emıyor ama gaz sıkısıklıgı oldugu ıcın bıraz xorlanıor gğn icinde aglamıor uykudan kalktıgında osuruyor gerılıor
mama verınce bırdey olmuyor nedense emerken oluyor napabılırım yasıyan varmı bu durumu
birde gece uyuyor emzırmek ıcın uynadırmalımıyım yoksa kensının kalkmasınımı beklemelıyım lutfen bırısı bana bu konu hakkında fıkır versin