Kızlar 16 yaşında görücü usulü evlendim 8 yıla yakındır evliyim. Evlendiğimiz günden beri hiç anlaşamadık, 2 çocuğumuz oldu iyi ki de olmuşlar canlarım benim. Geçen gün tartıştık 5 gündür evi terketti anasında kalıyor telefonlarımı açmıyor, ulaşamayayım diye telefonunu kapatıyor. Her neyse boşanma kararı aldım ailemle de konuştum hepsi arkamdalar, elimizden geleni yaptık ama olmayınca olmuyor maalesef. Tek üzüldüğüm konu çocuklarım, büyük oğlum 6 yaşında yarın 1. Sınıfa başlayacak ne hisseder ne yapar bilmiyorum. Birkaç kez ağzını aradım çok üzüleceği kesin babasına aşırı düşkün. Okulunu etkiler mi sizce lütfen tecrübeli hanımlar içimi rahatlatın. Herşey onlar için, mutsuz anneyle büyümelerini ev içindeki huzursuzluklara şahit olmalarını istemiyorum. Zaten aynı şehirdeyiz babalarıyla istedikleri zaman görüşecekler. Böyle sakin sakin yazdığıma bakmayın içim yangın yeri sebep olanlar gün yüzü görmesin.