[silindi] Kızlar oğlumun doğum günü için sunumluk bakıyorum hala karar veremedim daha önceden de post açmıştım ilk sete ikinci eklediğim salata kasesinide ekleyeceğim sizce hangisi güzel fikrinize ihtiyacım var
mavi091 [silindi] 3.seti bende cocugumun dogum günü için almıştım gayet şık sunumluklar. Makineye atmadım hiç elimde yıkıyorum belki Bi sorun olur die
[silindi] BuzluKahve ay banada öyle geliyor aslında hiç gold insanı değilim ama misafir yemek takımım çok ağır buna uygun bir sunumluk arıyorum günlerdir 😅
[silindi] mavi091 aynısı mı nasıl geldi güzeller mi benimde yemek takımım çok ağır ona uygun bulmaya çalışıyorum
[silindi] BuzluKahve üstteki daha uygun değil mi yemek takımımın kenarlarına benziyor kenar kısımları
[silindi] BuzluKahve teşekkür ederim o zaman ilk olanı alayım ben en iyisi evet diğeri çok ağır yemek takımına da şimdi bakınca uyduramadım