berennur01 Psikolojik baskı narsist bir kocam var bu yüzünden boşanmak istiyorum kızım 1 buçuk yaşında kime verirler şuan ayrıyız ailemin yanındayım aileler birbirine girdi kızımı almalarımdan korkuyorum nolur dua edın ayırmasınlar bizi
[silindi] berennur01 Anne bakımına muhtaçlık ve çocuğun çıkarı gözetilir bu durumda yüksek ihtimal sizde kalır eğer bi dalavere çevirmezse karşı taraf
kagan27 berennur01 cicugu ihmal ve istismar etmiyorsaniz uyusturucu kullanmiyorsaniz maddi gucunuz olmasa bile size verilir buyuk ihtimal .
civcivoz berennur01 bu kadar kucuk cocugu babaya vermeleri icin sizin yuz kizartici bir suc, fuhus, madde kullanimi, cocugun istismari gibi gibi seyler yapmis olmaniz gerekiyor diye biliyorum
berennur01 [silindi] bilmiyorum kocam olacak adam kızımı sana bırakmam diyor alırım diyor kim bakar diyincede kendine bakıcam işe götürürüm lensimle yımede bakarım diyor çünkü babanesinde falan durmayan bebek
berennur01 kagan27 çok şükür asla bir tane kızım var benim herseyim ne istismar ederim nede ihmal ederim çok düşkünüm kızıma inşallah iftıra atıpta almaya kalkışmazlar
berennur01 civcivoz çok şükür Allah’ıma öyle şeylerim yok kızıma da gül gibi bakıyorum inşallah bende kalır ben kızım olmadan asla bor sanıye bile dayanamam
[silindi] berennur01 İşte bu yüzden çocuğun çıkarı gözetilir. Öyle alcam yapcam bakcamla olmuyor. Babaya verilmesi için adam öldürmeniz akıl hastanesinde falan yatmanız lazım
Nurtkn4242 berennur01 aslında kızınızı kullanarak size gözdağı vermek istiyor o tip insanlar genelde öyle olur en hassas olduğunuz konu kızınız sizi ordan vurmaya çalışıyor konuşsun dursun aileniz size destek oluyorsa hiçbir sorun yok zaten yaşı küçük size verilecek velayet çünkü her zaman çocugun menfaati göz önünde tutulur mahkeme de daha çocuk bile değil bebek anneye ihtiyacı var sonuçta
Melekkk06 berennur01 iftira ayda bile kanıt istiyor merak etmeyin hicbirsey olmaz 6 7 yaşında pedegogla birlikte ilerliyor zaten velayet işleri sen alma canını narsist insanlar gücünü yettirdigine bu şekilde davraniyor aslında karakter olarak çok zayıflar sizi etkileyebilir ama hakimin karşısında bu şekilde davranamazlar
defneduruu berennur01 7 yaşına kdr anneye verilir velayet anne babası alsın velayetini derse baba öyle ala biliyor 7 yaşından snra babası velayet davası açarsa hakim çocuğunuza sorar kimde kalmak istiyorsun neden kalmak istiyorsun diye çocuk kimi seçerse velayet ona geçer korkma kimse alamaz bebeğini senden 7 yaşına kdr anneye muhtaç görülüyor
eslemomss Bende aynı durumdayım Kasım’da boşanma davamız var umarım her şey gönlümüzce olur tek isteğim 1 buçuk yaşındaki kızımın velayeti
berennur01 eslemomss canım anlaşmalı mı boşanacaksınız bende bu hafta içi gidicem dava açmaya tek taraflı gitsem dilekçe versem onlar eşimi çağıyor değil mi ben sadece gidip dilekçe versem öyle ilerletmeden anlaşmalı boşanmak istiyorum
eslemomss berennur01 illaki bildirilir bitanem biz birlikte gidip anlaşmalı boşanmak istediğimizi söyledik dilekçeyi yazdılar