Betulunanneessii Merhaba hanımlar bütün okullar gibi yuvamız istanbulda mı saat 10 da acaba ? Mail yoluyla daha önce 9 denmişti
Betulunanneessii Nurci Ben de öyle düşündüm ama herkes bütün okulları kapsıyor o bildiri diyince bi ikilemde kaldım . Teşekkür ediyorum
Betulunanneessii Adababy 5 yaş . Milli eğitim bakanı saat 10 da diye açıklama yapmış ama yuvamız İstanbul’un daha önceki mailinde 9 dan 12.30 a kadar demişlerdi bir değişiklik olsa tekrar atarlardı sanırım
Usnac1995 Karaaslan2 nasıl geçti gününüz benim oğlum beklediğim gibi kıyamet kopardı birkaç çocuk da yine aynısını yaptı biz içeride bekledik annelerle bakalım yarın nasıl olacak Bu arada tuvalet konusunda öğretmen aşırı ılımlı konuştu popolarını siliyoruz üstlerini değiştiriyoruz tabii ki üç yaşındaki çocukları yalnız bırakacak değiliz dedi
Karaaslan2 Usnac1995 kagam hala yaniyor . Bizimkide kiyamet ixindeydi . Cok uzuldum camlardan onun sesini duydukca ben bunalima girdim . Sonea zaten fikaridlar verdiler gonderdiler eve
Usnac1995 Karaaslan2 Ben hiç çıkamadım yanından. Durmuyordu çünkü. Yanında durdum 2.5 saat falan kaldık içerde.
Karaaslan2 Usnac1995 bizden kimseyi iceri almadilar . Ama nasil alsicaklar bilmiyoum cidden canim cok skkin
snemnemnem Bizde bugün başladık ilk başta çok ağladı sonra dış kapıdan içeri ikna için girdik öğretmeni kucakladı içerde susmuş ama 1,5 saat durdu sonra bugün bu kadar yeterli yüklenmeyelim çok dedi bakalım kahramanlarımızı yarın neler bekliyor