Nurtkn4242 bence bu durumda önce kendinize bakın. Yani ben bunu temizleyebilir miyim ? Sabrım var mı ? Yardım edenim var mı ? Çocuğum hazie mı ? Ki şu an kardeş kıskançlığı muhtemelen olacak. O bezli diye o da bez takmak isteyecek. Benim de kızım 2.5 yaşında abla oldu. Ben bilerek bıraktirmadim. Şimdi 3 yaşında oğlum da ek gıda vs gectikten sonra denedim. Elhamdülillah daha iyi oldu. Biraz daha bekleyin, acele etmeyin. Eninde sonunda tuvalete alışacak ya inşallah