Sevgili canım çocuğu anaokulu giden anneler🤗
Oğluşum 4 yaşında mahallemizde ki okul (devlet) 4 yaşı da anaokuluna alıyor. Bende yazdırdım . Çünkü kuzenleri , erkek kardeşim hepsi okula gideceği için vakit geçirecek kimsesi yok ve evde çok sıkılan bir çocuk bende oyun oyanayamıyorum her zaman kardeşi var. Sorun şu ki kuzeniyle aynı sınıfta olacak bu çok güzel zaten komşuyuz birbirlerine sahip çıkarlar fakat oldukları sınıfın kendi lavabosu yok. Öğretmen Bana dedi ki “diğer okul öğrencilerinin kullandığı ortak alaturka tuvalete gidecek ben kapıdan bakacağım .” Ben oğlumu bu sene zar zor poposunu silmeyi öğrettim bazen altına kaçırıyor, çok sık lavaboya gidiyor ve klozete alışık. Ben bu şekilde üzülerek ki gönderemem. Başka sınıfın kendi lavabosu var ama kuzeni olmayacak. Okuldan kaydı sildirsem mi başka sınıfa mı yazdırsam ne yapsam akıl verin. Büyükler yapamaz diyor.