Merhabalar 2 aylık bebeğimle meme reddi yaşadık. O yüzden sağıp veriyorum ve bazı öğünü de mama oluyor. Geceleri 2-3 kere besleniyor. Mama için termosta su ile sıcak su işini halledebiliyorum ama sağdığım sütü hemen ısıtan bir Biberon ısıtıcı ihtiyacım var. Isıtma süresinin kısa olması ve derecesini görebilmem, ısıyı sabit tutabilmesi benim için önemli kriterler. Bu kriterlere sahip bir ürün bulamadım kullanan memnun olan varsa tavsiyede bulunursa çok sevinirim