afrAybars mirgulak tam olarak korktuğum şey bu. Rapor çıkartmayı düşünmedim hiç yapmam da zaten ama 7 yaşından önce 1.sınıfa da vermek istemiyorum. Buna bile karışmaları çok saçma
afrAybars Usnac1995 o kadar kararsızım ki 😒 bence zamane çocukları bile bizim zamanımızdan çok çok farklı
afrAybars Doga_sever eylül doğumlu değil oğlum mayıs doğumlu ama bu neyi değiştirir bilmiyorum 😒 banada 7den önce 1.sınıfa başlamak saçma geliyor kafamda bir yerlerde oturtamıyorum
Birdunyabircennetannesiii afrAybars Rapor vermiştir ailesi Bana göre de durduk yere çocuğa rapor alıp göndermemek doğru gelmiyor Bildiğim kadarıyla bu rapor ilerde de karşısına çıkıyormuş tabi yanlış bilmiyorsam