Bebeğim beş buçuk aylık diş çıkarıyor gündüzleri problem yok ama geceleri saat başı uyanıyor ağlıyor sürekli uykuya dalamıyor . Açıkcası diş mi değil mi anlayamıyorum tetagil denedim fayda etmedi bugün yatmadan calpol verdim rahat uyudu . Calpolu ne sıklıkta verebiliriz yani her gece verebiliyor muyum