ervazengin01 benim bebeğim de 22 aylık. Akşam 9 yatıyor , sabah 7 de kalkıyor. yatma kalkma saatinde bir sorun yok ama gece 10 kere kalktığı oluyor. En az 5-6 kez uyanıyor . Öğlen uykusunu da gece çok az uyuduğu için 1 buçuk 2 saat yapıyor ama ben bir çözüm bulamıyorum sürekli uyanmasına. Ne denesem olmadı. Bazı çocuklar mizacı gereği böyle oluyor bence . Kimi bebek de akşam 8 de yatıp sabah 8 de kalkıyor mesela. Biraz huy meselesi. Tek yapabileceğiniz şey gündüz uyku süresini kısaltmak olur. Bir de 4 ten sonra uyku uyutmayın. Ama uykusuzluğa dayanabilir mi, bilemiyorum. Ben kızımı öğlen 40-50 dk uyutup gece uykusunda daha az uyansın diye uyandırmıştım ama hiçbir fayda göremedim. Hem de öğlen kısa uyuduğu için akşama kadar ağladı.
He bu arada ben de 9 olan uyku saatini yarım saat öne çekeyim 8.30 da yatırayım demiştim. Bir de bu şekilde denedim. Gece normalde uyandığından daha çok uyanmıştı 🥹