Kizimi 20.30 da mama yedirip ayakta salliyorm 21.00 de uyumus oluyor gece 23.30 da mama yapiyorm yiyor 1.30 da bidaha uyaniyor dibini veriyorum mamanin sonra 3 te bidaha uyaniyor kalkip mama yapiyorm ufacik yiyor birakiyor sonra 5 gibi miziraniyo bazen yine mama veriyorm veya ayakta salliyorm bu kadar uyanmiyordu ve mamayla uyuyr ayagima alip sallasam uyur belki ama uyku sersemine yapamiyorm gece 11 de 200 cc yapiyorm 2 ye dgru onun dibini veriyorm 3 te kalkip yeni ypiyorm 5 te onu iciyor karisik yani naocm bilmiyorm duzelirmi bu kadar sık klkmasi