Smilebaby_ tam bilgim yok ama çook eskiden mesela Bursa için söylüyorum 2007 gibi 🤣 İstanbul’a gönderiyordu onda da baya yıllarca sıra falan bekletiyorlardı yoğunluktan … zaten git gel ekstra bir sürü şey çıkıyor . Ben o zamanlar çekim için gidiyordum devlete özelde yapıldı ortodonti tedavisi . Hiç devlette yapılana denk gelmedim umarım sistem daha iyileşmiş ve branş yaygınlaşmıştır , geçmiş olsun