Diş büyük ihtimal bunun zamanı yok . Her bebekte farklıdır . Benım oğlumun alt üst dişleri 2,5 aylıkken başladı şişmişti hep . Şimdi 4 ay 25 günlük bugün baktım alttakiler yarık oluşmuş ve uçları çıkmış 🥹 tetagil diş granülü bitkisel bir ilaç ,doktor 6 taneye kadar kullanabilirsiniz dedi 2 saat arayla . Ben bakıyordum dişini epey kaşıyor salyası çoğaldı hemen boşaltıyordum ağzına 10 dk içinde iyi oluyordu . Bide karanfili toz haline getir zeytinyağında beklet akşamdan sabah parmağının ucuyla diş etlerine masaj yap çok iyi geliyor.