Merhaba anneler.3 çocuğum var 2 si kocaman oldu artık en küçüğü 13 aylık ve ben 2 kızımda yaşamadığım bütün bütün negatif şeyleri oğlumda yaşıyorum :) meğer ben 2 tane prenses büyütmüşüm :) ısrarla ve ısrarla parmak salıp kendini kusturuyor ilgisini başka yöne çekmeye çalışıyorum bıraktığım anda tekrar başlıyor .biraz ilgiyi seven bir bebe oldu 2 abladan dolayı acaba ondan mı diyorum.var mı bir tecrübeniz bu konuda?