Ben anlam veremediğim bir çözüm bulamadığım için artık buraya yazdım kızım 9 aylık doğduğundan beri uykuyu sevmeyen bir bebek onu kabullendim gece uykusuna yatırıyorum beşiğine bırakıyorum en fazla 20 dk sonra uyanıyor ağlıyor kucağıma alıyorum sarılıyoruz tekrardan hemen uyuyor biraz bekliyorum beşiğe bırakıyorum yarım saat 1 saat sonra yine uyanıyor pes edip beyaz gürültü açıyorum biraz onun hatrına uyuyoruz gündüz uykuları da hiç iyi değil zaten öğlen ayağımda sallıyorum bırakıyorum 10 dk sonra uyanıyor tekrardan sallıyorum 20 dk yine yatıyor öğlen yarım saat ikindi vakti ikinci uykusuna geçiriyorum yine bıraktığımdan 15-20 dk sonra uyanıyor tekrardan yatırıyorum yani hiç görmedim şöyle 1 saat aralıksız uyuduğunu