ssemanurrrrr 10 ay oldu doğum yapalı ve hala regl görmedim doktora gitsem bi şey değişir mi beklemeli miyim ya da şu gün olurum diye
poyrazsena ssemanurrrrr Benimde nerdeyse 2 ay sonra 1 yıl olcak bende olmadım emzirdiğim için olabilirmiş sende emziriyorsan normaldir
mavislerinannesi0 ssemanurrrrr İlk kızımda emzirmeye rağmen 40ım çıkmadan oldum şimdi 2 ay 20 günlük bebeğim var bunda da 2 hafta önce oldum ama normal diyorlar sizin gibi gec olanlara da içinizin rahat etmesi ve genel kontrol adı altında gidebilirsiniz
leylam33 2 ay 21 günlük bebegım var 5 gun önce oldum hemde yoğun bır sekılde bugün baya azaldı normalde 3 gun sürerdi regli ile birlikte karnımdaki anlamsız şişlikde biraz da olsa indi hem mama hem emzırıyorum
pselin 9 aylıkken oldum. dr sordum emzirdiğin sürece olmayabilirsin diyolar. prolaktin hormonu kesiyor
Angel0507 ssemanurrrrr bazı kadınlar 1 sene olursa oluyor emziriyorsanız emzirme dönemi biterse sütünüz çekilirse olursunuz bn doğum yapalı 26 ay oldu hala olmadım doktora gittim doktor emzireme olduğu için görmezsin dedi
gulkayaa ssemanurrrrr bende 10 oldu bende olmadım ama doktora sordum gittim normal dedi bebek emdiği için ama psikolojik olarak ben olmak istiyorum bakalım ne zaman