Zaman0686 Merhaba hanımlar gece beslenmesine devam eden varmı yoksa kendisi uyandığı zamanmı emziriyorsunuz ben kaldırıyorum 4 saatte bir merak ettim
tostostirikk Zaman0686 benim bebeğim de 3 ay 11 günlük doktor bana 6 saate kadar uyuyabilir dedi. Ama ben 4 5 saatte bir uyandırmadan emziriyorum. Eğer acıkıp ağlayarak uyanırsa tekrar dalması çok zor oluyor o yüzden ben uykuluyken besliyorum uykusu da bölünmemiş oluyor 🫠
simseklivekalpli Zaman0686 kaldırmaniza gerek yok aciksa uyanır bu sefer alışkanlıktan kalkıp uyku bölüyorlar
Bebegimm1 Zaman0686 1.ayından snra kaldırmadm 2 cocugumuda doktor uyku da önemli derdi ve ilerde alışkanlık oluyor aç olmasada uyanıyor uyku düzeni bozuluyor o yuzden ben kaldırmadm gündüz nasıl açlıgı biliyorsa gecede biliyor bebekler
hizbebek Benim bebeğim de 3 ay 16 günlük emzirip ana kucağına yatırıp sallıyorum 9-9.30 gibi en geç. 2-3 saat sonra rüya beslemesi yapıp anne yanına yatırıyorum sonrasında kendisi isterse emziriyorum
bsraklc42 3 ay 7 günlüğüz ama kesintisiz uyumuyoruz 🥲 acıkıyor 2-3 saate bir uyanıyor rüya öğünü yapıyoruz. Yani açlıktan mı yoksa atak mı tam bilmiyorum ama biraz uyku süresi uzasa benim için çok iyi olacak yoksa 2 saate bir uyanmak yoruyor 😵💫
tostostirikk bsraklc42 ay bazen uyuyor bazen de 3 saat arayla uyanıyor ama emip geri uyuyor çok şükür 😀 hiç taktiğim yok ya keşke olsa da versem 😀
Zaman0686 Kızlar cevaplarınız için teşekkür ederim bende çok acıkır diye gece beslenmesi yapıyorum uyandırmadan rüya beslenmesi 4 saatte bir devam o arada kalkıyor 4 saati bulmuyor bile bazen çok emmiş oluyor o zaman kalkmak istemiyor