Merhaba güzel anneler🌸 Bebeğim 1 yaşına girdi. Ağzını açmıyor zorla bir kaşık yerse anca yemek yiyor. Daha önceleri az çok çorba vs yiyordu. Şuanda onları da içmiyor, yemiyor. İyice zayıfladı. Ne yapmalıyım lütfen yardımcı olur musunuz? Hangi mamayı verebilirim, veya iştah şurubu, balıkyağı? Toparlayacak bir şeyler arıyorum lütfen.. Hep beni emmek istiyor çok bunalıyorum ve çok üzülüyorum.