mamacita_1 Kızlar bu saatlerde ben deliriyorum canım tatlı bişeyler çekiyor kendimi tutmaya çalışıyorum bazen yorgunluktan bayılıyorum bazen bişeler tırtıklıyorum Bir nebze sağlıklı kilo aldırmayan ne yiyebilirim
Snp57asel mamacita_1 ayy bende mutlaka çayın yanına canım biseyler çekiyor yaa ve kilo da alıyorum ama durduramiyorum kendimi bu şeyi ne zaman bırakırım bilmiyorum
mariagamze mamacita_1 bende öyleyim aşırı canım çekiyor bu saatlerde tatlı vb bende salatalık yoğurt pul biber nane felan karıştırıp kuru cacık yapıyorum onu yiyorum ya da meyve ya da şekersiz soğuk kahve yapıyorum
mamacita_1 Temizlikperisi ben de aralıklı oruç yaptım bir hafta filan su içmekten midem bulandı geceleri 🥴
Temizlikperisi mamacita_1 bende işte aralıklı oruc tutuyorum yarında tutucam bakam nolcak valla ister midem bulansın valla kiloyu sevmiyorum artık iradeli olmam lazım 🤭
Pamukhanim_ mamacita_1 ben böyle durumlar da 1 kaşık fıstık ezmesi falan yiyorum şekersiz olanlardan bazende kendimi tutamıyorum
mamacita_1 Temizlikperisi benim bugün tansiyonum filan çok düştü heralde kıyamıyorum kendime ödüllendirmem lazım🤭
Usnac1995 mamacita_1 Benimde aynı. Sağlıklı şeyleri asla istemiyor canım😂 Kaşık kaşık nutella yiyesim var