5 ay oldu doğum yapalı. Az önce emzirirken aklıma geldi gözümün önünden geçti film şeridi😅 iç dökcem. Bebeğe mama verdirmedi hemşireler. Süt yetersiz gelirse biz veriyoruz mama zaten dediler doğuma mama almadan gittik. Bebek çok ağladı hastaneden dha çıkmamıştık kan aldılar sonucu eve gidince arayıp söylediler gelin işte yoğun bakıma yatacak bebek doğum kilosundan çok kaybetmiş. Gittik. Yoğun bakıma yattı. Bende bana gösterdikleri tek kişilik koltukta kalamadım dikişim var lürüyemiyorum. Korkarak yürüyorum neyse bi yer buldum yatıp bebeğe gidip geleceğim. Süt sağıyorum kalan mg mama olarak veriliyor. İkinci gün hemşireleri konuşurken duydum süt sağarken “annesi nerde?- ** da kalıyor sütü sağıp getiriyor- e bi zahmet getirsin”. Aynı gün mama verirken gazı oldu içmedi gaz çıkarmayı gösterdi sonra diyoki hemşire sen yine sarılık edersin bu çocuğu. Benim ilk çoçuğum daha kucağıma almamışım altını değişmemişim doğru dürüst emzirmemişim kokusunu çeke çeke bana bi anda al bak dediler. Vallahi bilmiyordum alt değişmeyi onuda ite kaka öğrendim. Mama vermeyi hele ne bilecem üzerini değişirken korktum bi zarar verecem ona dye. Gömdüler beni 😂 salak gibi sustum bebeğime üzülmekten ruh halim çok kötüydü. Böyleli bi dökme oldu sizin unutamadığınız ne 😅